2020. augusztus 27., csütörtök

Xbox 360 E 4GB + 320GB + 23 db játék - Jelenlegi ára: 55 000 Ft

Kihasználatlanság miatt eladó egy Xbox 360 E konzol, ami alapból 4 GB memóriával rendelkezik, de vettem hozzá egy 320 GB-os HDD-t. Adok hozzá 23 db játékot (képeken), illetve 4 db újratölthető elemet töltővel a kontrollerekhez (2 db). Tartozéka még a Kinect, aminek sok boldog délutáni órát köszönhetek. Segítségével legyőztem Tysont, síeltem, bowlingoztam és ugráltam a szomszédok nagy örömére. Ha a reggeli kávém kicsit erősebbre sikerült, akkor jöhetett a Battlefield vagy a COD, esetleg a szörnyek leigázása. Ismertségének köszönhetően sok gyári játék beszerezhető hozzá, de csak eredeti. Ajándék továbbá egy HDMI kábel. Átvehető egyeztett időpontban Dunaújváros - Budapest - Dunaújváros vonalon, de helyileg Dunaújvárosban van.
Méretei miatt nem szívesen postázom.
Kérdésekre szívesen válaszolok.

Jelenlegi ára: 55 000 Ft
Az aukció vége: 2020-08-27 13:00 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése