2018. október 3., szerda

Merrell Moab Mid GTX 37,5-es Női túrabakancs, Vibram talp - Jelenlegi ára: 26 000 Ft

Merrell Moab Mid Gore-Tex 37, 5-es Női túrabakancs
Nem túl sokat használtam, ahol én túrázgatok, sétálgatok, ott ez sok. Voltam vele hegyi túrán, kicsit sziklásabb, nehezebb terepen, ott szuper volt!! De oda nem járok már, ezért válok meg tőle.
Nagyon jó állapotban van, annyi, hogy belül a talpán lekopott az írás, nem igazán értem, mert alig használtam. : -)
Szármagassága: 9, 5 cm
Belső talphossz 24 cm
Felső rész: bőr és textil
Vibram talp
(40 ezerért vettem akciósan. )
Budapesten is átvehető: Népstadion, Népliget, Újpalota, Újpest
Nézz szét a termékeim között! Ha több dolgot veszel, a posta költséget én fizetem!
Gyári leírása:
Magasított szárú női túracipő, ami a GORE-TEX® XCR® membránnak köszönhetően hűvösen és szárazan tartja a lábadat. Bőr felsőrésze textil hálós panelekkel kiegészülve remekül szellőzik. Vibram® Multi-Sport talpának ütéscsillapítása nehezebb terepen is helytálljon. QForm® Comfort középtalpának párnázottsága kimondottan a női láb anatómiáját követi.
vízálló bőr és hálószövet felsőrész
a törmelék bejutását meggátló békanyelv
műbőr orr- és sarokerősítés
GORE-TEX® Performance vízálló, lélegző membrán
M Select™ FRESH kezelés - ellenáll a kellemetlen szagoknak
sajtolt lábboltozat-alátámasztó elem
rezgéselnyelő, stabilizáló Merrell-légpárna a saroknál
Merrell® QForm® Comfort középtalp
5 mm mélyen rovátkolt Vibram® talp


Jelenlegi ára: 26 000 Ft
Az aukció vége: 2018-10-24 10:11 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése